top of page
Privātuma politika

Privātuma politika

1. Uzņēmuma pamatdarbība

SIA VIP CV, (turpmāk – Sabiedrība), izmantojot zīmolu “Vadības kompass”, Latvijā sniedz konsultācijas pakalpojumus cilvēkiem savas karjeras attīstībai, piedāvājot izstrādāt veiksmīgu CV, motivācijas vēstules, sniedzot konsultācijas saistībā ar sevis prezentēšanu darba intervijās, nodrošinot sarunas par iedvesmas atgūšanu esošajā darba vietā un vispārējās labbūtības iegūšanai konsultācijas, elpošanas un meditatīvas prakses. Līdz ar to Sabiedrība, kā pārzinis galvenokārt apstrādā personas datus par klientiem – fiziskajām personām, kas saņem pakalpojumu.

 

2. Privātuma politikas mērķis

Šī privātuma politika izskaidro, kādā veidā Sabiedrība apstrādā personas datus un sniedz informāciju par datu subjekta tiesībām saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu Nr.2016/679 (turpmāk- Regula). Sabiedrība, kā pārzinis veic darbību Latvijā un izpilda Regulas prasības Latvijā.

3. Sabiedrības kontaktinformācija:

Pārzinis: VIP CV SIA, reģistrācijas numurs 40203398448,  kontaktadrese: Augusta Deglava iela 66, Rīga, juridiskā adrese: Vaidavas iela 13-24A, Rīga. E-pasta adrese: vipcv@vipcv.lv, telefons: +371 28118118.

 

4. Personas dati, ko apstrādā Sabiedrība​​​​​​​​

Lielāko daļu personas datu Sabiedrība iegūst ar mājas lapas www.vadibaskompass.lv starpniecību. Nosūtot personas datus mums, datu pārraides savienojums tiek šifrēts.
 

Sabiedrība, sniedzot pakalpojumus, kā pārzinis apstrādā personas datus šādiem mērķiem:
 

4.1. Pieteikums konsultācijām: Klienta vārds, kontaktinformācija: telefons, e-pasts

4.2. Līguma izpilde, uzskaite un sniegto pakalpojumu maksājumu izpildes administrēšana: Vārds, uzvārds, bankas konta numurs (atsevišķos gadījumos), personas kods (atsevišķos gadījumos), maksājuma summa, rēķina numurs, CV iekļautie dati, motivācijas vēstulē iekļautie dati, ja tiek izstrādāts klientam CV vai motivācijas vēstule.

4.3. Pieteikšanās jaunumiem: Klienta vārds, e-pasta adrese

Sabiedrība kā pārzinis neapstrādā īpašās kategorijas personas datus par klientiem.
 

5. Sabiedrības personas datu apstrādes tiesiskie pamati.

Sabiedrība apstrādā personas datus uz datu subjekta piekrišanas pamata (piemēram, pieteikšanās konsultācijai), uz līguma pamata (noslēgts distancētais pakalpojuma līgums vai apmaksa par konsultācijām ir veikta), likuma pamata (norēķinu informācijas uzkrāšana grāmatvedības normatīvo aktu izpildei) un leģitīmās intereses pamata (klinetu datu uzkrāšana, datu subjektu iesniegumu un sniegto atbilžu uzkrāšana).

 

6. Personas datu saņēmēju kategorijas

Sabiedrība atsevišķos gadījumos nodod personas datus apstrādātājam (e-pastu serveris), kā arī var sniegt informāciju likumā noteiktos gadījumos valsts iestādēm vai amatpersonām.

7. Personas datu glabāšana

Sabiedrība glabā personas datus atbilstoši definētajiem personas datu apstrādes mērķiem un personas datu apstrādes tiesiskajiem pamatiem, kamēr pastāv vismaz viens no šiem kritērijiem:
 

7.1. ir noteikts juridisks pienākums datus glabāt noteiktu laiku saskaņā ar normatīvajiem aktiem;

7.2. ir nepieciešams realizēt savas leģitīmās intereses;

7.3. ir nepieciešams izpildīt uzņemtās līguma saistības;

7.4. ir spēkā datu subjekta piekrišana attiecīgai personas datu apstrādei.
 

8. Datu subjekta tiesības

Lai piekļūtu saviem personas datiem, kurus apstrādā Sabiedrība, datu subjektam ir jāiesniedz iesniegums, kas adresēts: VIP CV SIA, Rīga, Vaidavas iela 13-24A vai elektroniski parakstīts iesniegums, kas nosūtīts uz Sabiedrības e-pasta adresi: vipcv@vipcv.lv.
 

Datu subjektam saistībā ar konkrēto personas datu apstrādi papildus ir tiesības pieprasīt personas datu apstrādes ierobežošanu, iebilst pret personas datu apstrādi, lūgt personas datu labošanu, dzēšanu atbilstoši Regulas noteikumiem.

Sabiedrība veic saziņu ar datu subjektu, izmantojot datu subjekta norādīto kontaktinformāciju (telefona numuru, e-pasta adresi, adresi). Pieprasīto informāciju var saņemt klātienē (uzrādot personu apliecinošu dokumentu), vai pa pastu, kas tiks nosūtīts uz iesniegumā norādīto adresi ierakstītā pasta sūtījumā.
 

Pretenziju gadījumā datu subjekts var iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijai Rīgā, Blaumaņa ielā 11/13-11, LV-1010.

Sabiedrība ir tiesīga mainīt šo privātuma politiku un izmaiņas tiks publicētas šajā interneta vietnē. Šī privātuma politika izskaidro mūsu datu apstrādes paņēmienus un Jūsu iespējas attiecībā uz to, kādā veidā Jūsu personas dati tiek apkopoti un izmantoti.

Sīkdatņu politika

Sīkdatņu politika

Pirms mājas lapas www.vadibaskompass.lv aplūkošanas lūdzam izlasīt  SIA “VIP CV” mājas lapas sīkdatņu politiku.

Kas ir sīkdatne?

Sīkdatne ir teksta datne, kas parasti tiek ievietota globālā mājas lapas lietotāja datora pārlūkprogrammā, lai uzlabotu attiecīgās mājas lapas darbību. Lietotāja ierīcē saglabāta sīkdatne ļauj atpazīt lietotāja darbības mājas lapā. Tas var būt nepieciešams dažādiem mērķiem.

Mūsu sīkdatnes:

Pārzinis: VIP CV SIA, reģistrācijas numurs 40203398448, kontaktadrese: Augusta Deglava iela 66, Rīga, juridiskā adrese: Vaidavas iela 13-24A, Rīga. E-pasta adrese: vipcv@vipcv.lv, telefons: +37128118118.

 

Apmeklējot šo mājas lapu, lietotāja iekārtā tiek ievietotas sīkdatnes mājas lapas darbības drošībai, klientu apkalpošanai, apmeklētības statistikai, kā arī lietošanas funkciju ērtākai nodrošināšanai, ievērojot personas datu aizsardzības noteikumus.

 

Mūsu sīkdatņu mērķi

Sabiedrība ievēro Informācijas sabiedrības pakalpojumu likuma 7.1 panta prasības. Sabiedrība izmanto mājas lapas funkcionalitātes nodrošināšanai un uzlabotu mājas lapas darbības efektivitāti.

Sabiedrība izmanto šādas sīkdatnes:

Sīkdatne
Funkcija
Glabāšanas ilgums
TS01e85bed
Drošība
Sesijas laikā
XSRF-TOKEN
Drošība
Sesijas laikā
bSession
Drošība
Sesijas laikā
hs
Drošība
Sesijas laikā
svSession
Identificē unikālo apmeklētāju. Paredzēta lietotāju uzvedības izsekošanai tīmekļa vietnē.
2 gadi

Ko mēs nedarām

Sabiedrība neizmanto sīkdatnes, lai iegūtu sensitīvu personisko informāciju vai apvienotu sīkdatņu iegūto informāciju ar citiem personas datiem, ko lietotājs varētu būt iesniedzis citos kontekstos.

Informācija, kas tiek iegūta ar sīkdatņu palīdzību, tiek izmantota:
1) drošības un funkcionalitātes nodrošināšanai (piemēram, sīkdatnes TS01e85bed, XSRF-TOKEN, bSession, hs),
2) statistikas un tīmekļa vietnes veiktspējas analīzei (piemēram, izmantojot Google Analytics),
3) reklāmas personalizēšanai un kampaņu veiktspējas uzlabošanai, izmantojot Facebook Pixel.

Sabiedrība sadarbībā ar trešajām pusēm, piemēram, Google un Meta (Facebook), var izmantot sīkdatnes, lai uzlabotu lietotāja pieredzi un nodrošinātu pielāgotu saturu, balstoties uz lietotāja mijiedarbību ar tīmekļa vietni.

Visas neobligātās sīkdatnes tiek izmantotas tikai ar lietotāja piekrišanu, kuru jebkurā brīdī var mainīt vai atsaukt.


Trešo personu sīkdatnes
Sabiedrības mājaslapā tiek izmantotas trešo personu sīkdatnes, lai analizētu vietnes apmeklējumu, uzlabotu lietotāja pieredzi un nodrošinātu drošību.


Mājaslapā ir integrēts Google Analytics 4 rīks, kas palīdz Sabiedrībai saprast, kā lietotāji mijiedarbojas ar vietni (piemēram, kādas lapas tiek apmeklētas, cik ilgi tajās uzturas u.c.). Google Analytics darbību nodrošina Google LLC (ASV), un tam var būt piekļuve noteiktiem datiem, piemēram, IP adresei, ierīces informācijai un pārlūkprogrammas veidam. Google var saglabāt šos datus, izmantojot savas sīkdatnes. Detalizētu informāciju par Google sīkdatņu izmantošanu var iegūt Google privātuma un sīkdatņu politikā.
 

Papildus tiek izmantots arī Meta (Facebook) Pixel, kas ļauj Sabiedrībai mērīt reklāmu efektivitāti Facebook un Instagram platformās, kā arī veidot pielāgotas auditorijas, pamatojoties uz lietotāja darbībām mājaslapā. Meta Pixel ievāc informāciju par lietotāja darbībām (piemēram, lapu skatījumiem, pirkumiem, pieteikumiem), ko var izmantot mērķētas reklāmas rādīšanai sociālajos tīklos. Šo datu apstrādi veic Meta Platforms, Inc. (ASV), un tā notiek saskaņā ar Meta privātuma politiku.


Sabiedrība izmanto arī Google reCAPTCHA rīku, lai aizsargātu mājaslapas veidlapas no ļaunprātīgas automatizētas nosūtīšanas. Šis rīks var ievākt noteiktu tehnisko informāciju par lietotāju (piemēram, peles kustības, IP adresi u.c.), kas tiek apstrādāta saskaņā ar Google noteikumiem.


Sabiedrība neatbild par šo trešo personu veikto personas datu apstrādi, un aicina lietotājus iepazīties ar attiecīgo pakalpojumu sniedzēju privātuma politikām.

Sīkdatņu ierobežošana

Jūs varat kontrolēt un pārvaldīt sīkdatņu izmantošanu savā ierīcē. Lielākā daļa interneta pārlūkprogrammu ļauj dzēst esošās sīkdatnes, kā arī konfigurēt iestatījumus tā, lai tiktu bloķēta to turpmāka saglabāšana. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šādos gadījumos daļa funkcionalitātes mājaslapā var nedarboties pilnvērtīgi vai vispār nebūt pieejama.

Ja vēlaties atteikties no Google Analytics sīkdatnēm, Jūs varat izmantot Google Analytics atteikšanās pārlūka papildrīku (Google Analytics Opt-out Browser Add-on), kas ir pieejams šeit.

Meta Pixel Jūs varat pārvaldīt personalizētās reklāmas iestatījumus savā Facebook kontā.

Jūs varat jebkurā laikā mainīt sīkdatņu piekrišanas izvēli, izmantojot mājaslapā pieejamo sīkdatņu pārvaldības rīku. Tas ļauj pielāgot, kuras sīkdatnes tiek aktivizētas, tostarp atteikties no analītiskajām vai mārketinga sīkdatnēm. Izvēloties dzēst vai bloķēt visas sīkdatnes, lūdzu, ņemiet vērā, ka tiks zaudētas Jūsu iepriekšējās izvēles un personalizētie iestatījumi. Turklāt daudzas mājaslapas (tostarp arī Sabiedrības) var nedarboties paredzētajā apjomā vai vispār.

Izmaiņas sīkdatņu politikā

Šī ir Sīkdatņu politikas dokumenta versija Nr.2025/01. Sabiedrība ir tiesīga mainīt šo politiku un izmaiņas tiks publicētas šajā interneta vietnē.

Vispārējie noteikumi

Vispārējie noteikumi

APMAKSAS NOSACĪJUMI, PIEGĀDES UN ATGRIEŠANAS KĀRTĪBA

Pirkšanas un apmaksas noteikumi www.vadibaskompass.lv vietnē.

Vietne www.vadibaskompass.lv pieder, to pārvalda un vada uzņēmums SIA “VIP CV”, Reģ. Nr. 40203398448.

 

1. Izmantotie termini
1.1. Interneta vietnes pārvaldītājs SIA “VIP CV”, turpmāk tekstā – Pakalpojuma sniedzējs, pārdod produktus un nodrošina attālinātus pakalpojumus interneta vidē (turpmāk tekstā: Produkts un Pakalpojums), saviem Klientiem.
1.2. Klients: Pakalpojuma vai preču saņēmējs, kas veicis samaksu pilnā vai daļējā apmērā.
1.3. Apmācības: Pakalpojuma sniedzēja sniegtie pakalpojumi, t.sk., bet ne tikai: apmācību programmas, kursi, individuālās sesijas.
1.4. Apmācību apraksts: speciāli Apmācību programmai izveidota mājaslapa, kur minēts t.sk., bet ne tikai, Apmācību nosaukums, mērķis un sagaidāmie ieguvumi, Apmācību apraksts, Mācību maksa, samaksas nosacījumi.
1.5. Mācību maksa: maksa par Apmācībām.

2. Vispārējie Apmācību noteikumi
2.1. Pakalpojuma sniedzējs dod tiesības lietotājiem apskatīt, izmantot, noklausīties un izlasīt apmācību kursa materiālu, bet saglabā visas īpašuma un autortiesības uz šo materiālu.
2.2. Klienti nedrīkst materiālus modificēt, pavairot, dalīties ar citiem vai izplatīt. Materiālus drīkst izmantot tikai savām vajadzībām – tos nepārdot, neatdot citiem vai kādā veidā nedarīt publiski pieejamus citām personām.
2.3. Klientiem nav tiesību nodot savu lietotājvārdu un paroli trešajām personām, kā arī Apmācībām nedrīkst izmantot trešo personu lietotājvārdu un paroli.
2.4. Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības pārtraukt sadarbību ar Klientu, ja sniegtas maldinošas, neprecīzas un/vai nepareizas ziņas, kā arī gadījumā, ja Pakalpojuma saņēmējs vai Klients uzvedas neētiski, neatbilstoši šiem noteikumiem vai tā uzvedība pēc Pakalpojuma sniedzēja ieskatiem var maldināt vai traucēt sadarbību ar citiem Klientiem. Šādā gadījumā sadarbība var tikt pārtraukta nesniedzot paskaidrojumus un neatmaksājot samaksāto maksu par Apmācībām.
2.5. Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības mainīt plānoto apmācību laiku, par to iepriekš paziņojot.
2.6. Pakalpojuma sniedzējs informē semināra dalībnieku par reģistrācijas apstiprināšanu.
2.7. Apmācību piegāde un sniegšana notiek online, t.i., digitālā formātā. Lai piekļūtu Apmācību materiāliem, veicot maksājumu, Klientam ir jāreģistrējas Pakalpojuma sniedzēja Vadības kompass apmācību platformā, izveidojot savu profilu ar savu e-pastu un paroli, ja vien Apmācību aprakstā nav paredzēts savādāk.
2.8. 2.7.punktā minētajā apmācību platformā Klients uzreiz pēc reģistrācijas var piekļūt Apmācību materiāliem, vai arī Pakalpojuma sniedzējs var nosūtīt Apmācību materiālus uz Klienta norādīto e-pastu - jebkurā gadījumā tas nozīmē, ka ir uzsākta digitālā Apmācību pakalpojuma piegāde. Apmācību materiāli sākotnēji var būt pieejami pilnā vai daļējā apmērā, atbilstoši Apmācību plānam un noteikumiem, kas minēti Apmācību aprakstā.
2.9. Pieejas tiesību ilgums ir ierobežots saskaņā ar Apmācību aprakstā minēto termiņu.
2.10. Tiešsaistes Apmācību ieraksti un prezentācijas nav pieejamas, ja vien Apmācību aprakstā nav ticis paredzēts savādāk.
2.11. Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības vienpusēji atcelt vai pārcelt daļēji vai pilnā apmērā plānotās Apmācības, piemēram, veselības stāvokļa vai citu tehnisku iemeslu dēļ. Šādā gadījumā samaksātā mācību maksa tiek atgriezta proporcionāli atceltajai Apmācību daļai.
2.12. Apmācību programmas un Pakalpojuma sniedzēja sociālo mediju saturs veidots ar labiem nodomiem un ņemot vērā sev pieejamo informāciju, tomēr Pakalpojuma sniedzējs nav nekāda veida ārstniecības iestāde, tā dalās ar savu viedokli, pieredzi un sniedz rekomendācijas, savukārt Klientu atbildība ir pastāvīgi izvērtēt piedāvāto ieteikumu piemērotību savai situācijai un meklēt medicīnisko palīdzību, kad tas nepieciešams. Pakalpojuma sniedzējs Klientiem iesaka rīkoties apdomīgi un neuzņemas nekādu atbildību par Klientu rezultātiem vai pašsajūtu (ne mentālu, ne emocionālu, ne fizisku u.tml.), pielietojot vienu vai vairākas ieteiktās metodes.
2.13. Ar mērķi uzlabot dalībnieku progresu Apmācībās, var tikt veidotas čatu grupas (piemēram, Telegram, Whatsapp vai Facebook) - šajās grupās Klientu pienākums ir izturēties ar cieņu un izpratni pret pārējiem grupas dalībniekiem un neizmantot tās savu produktu vai pakalpojumu reklamēšanai. Pretējā gadījumā Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības izslēgt Klientu no šīs čata grupas, kā arī pārtraukt sadarbību ar Klientu.

3. Samaksas noteikumi
Pirkšanas un pārdošanas līgums starp Klientu un Pakalpojuma sniedzēju tiek noslēgts no brīža, kad Klients interneta veikalā noformējot pasūtījuma grozu, ir izvēlējies apmaksas veidu un iepazinies ar vispārējiem Noteikumiem un apstiprinājis to ar taustiņu «Pirkt». Pirkšanas un pārdošanas līgums ir pusēm saistošs līdz pilnai šī līguma punktu izpildei.

3.1. Cena par Apmācībām vai Precēm tiek norādīta eiro bez PVN (SIA “VIP CV” nav PVN maksātājs).
3.2. Samaksa par Apmācībām tiek veikta ar tiešsaistes maksājumu apstrādes platformas Stripe starpniecību vai ar pārskaitījumu, Klientam saņemot rēķinu no Pakalpojuma sniedzēja.
3.3. Samaksa par Apmācībām vai Precēm veicama kā priekšapmaksa pilnā apmērā, ievērojot 3.4. punktā norādīto.
3.4. Atsevišķām Apmācību programmām maksājumu iespējams dalīt vairākos maksājumos, ja tas ir norādīts konkrētā Apmācību aprakstā. Šādā gadījumā pilnā maksājumā summa par Apmācību programmu var atšķirties no cenas, ja tā tiktu samaksāta vienā maksājumā.
3.5. Dalīto maksājumu gadījumā Klientam, neievērojot apmaksas datumu, pieeja mācību materiāliem tiks nekavējoties pārtraukta.
3.6. Par kavētajām jeb izlaistām nodarbībām nauda netiek atgriezta vai atskaitīta no Mācību maksas, tomēr gadījumā, ja tas paredzēts Apmācības programmas aprakstā, var būt pieejams Apmācību ieraksts.
3.7. Pakalpojuma sniedzējs patur sev tiesības izsludināt cenu pazemināšanas akcijas vai atlaides pēc saviem ieskatiem. Preču un pakalpojumu cenas var mainīties, taču šādām izmaiņām nebūs ietekmes uz jau noslēgtajiem Līgumiem.
3.8. Samaksātā Mācību maksa tiek atgriezta pilnā apmērā gadījumā, ja Pakalpojuma sniedzējs izmanto savas 2.11.punktā noteiktās tiesības.

4. Pakalpojums - ABONEMENTA PAKALPOJUMI
4.1. Iegādājoties abonementa pakalpojumu, Klients (turpmāk - Dalībnieks) pilnvaro Pakalpojuma sniedzēju iekasēt maksu no kredītkartes, kuru Dalībnieks iesniedz, reģistrējoties konkrētajam abonēšanas plānam. Dalībnieka bezmaksas izmēģinājuma perioda beigās un pēc tam katru mēnesi vai gadu līdz un, ja vien abonements netiek atcelts saskaņā ar šādiem noteikumiem: vai nu izmēģinājuma perioda beigās (7 dienas), vai pēc kāda perioda pēc tam, Dalībnieks vēlas anulēt savu abonementu, viņš (-a) to var izdarīt savā Vadības kompasa konta sadaļā vai vismaz 5 darba dienas pirms nākamā norēķinu datuma rakstot uz e-pastu vipcv@vipcv.lv (šajā gadījumā abonements var tikt atcelts tūlītēji, nesagaidot abonementa termiņa beigas).
4.2. Visi abonementi tiek automātiski atjaunoti, ja vien tie netiek anulēti. Kad maksājums, saskaņā ar abonēšanas plānu, ir veikts, atmaksa vai daļēja atmaksa netiek veikta. Dalībnieks saprot, ka viņa kredītkartes informācija tiks saglabāta, lai reģistrētu turpmākos norēķinus dalībnieka kontā. Dalībnieks apzinās, ka abonements dod viņam tiesības izmantot Pakalpojumus, bet ne pienākumu to darīt un, ka maksājums ir jāveic neatkarīgi no tā, vai Dalībnieks attiecīgajā laika periodā izmanto šos Pakalpojumus vai nē.
4.3. Dalībnieks apliecina, ka ir kredītkartes, kuru viņš(-a) izmanto reģistrējoties abonēšanas plānam, autorizēts īpašnieks, un ka viņš(-a) neapstrīdēs maksājumu savam kredītkartes izsniedzējam, kamēr Pakalpojuma sniedzējs nodrošinās Dalībniekam piekļuvi abonēšanas pakalpojumiem un darījums atbildīs šī punkta noteikumiem un nosacījumiem. Abonementa maksu Pakalpojuma sniedzējs var mainīt jebkurā laikā, par to brīdinot Dalībnieku vismaz 30 dienas iepriekš.

5. Patērētāja atteikuma tiesības
5.1. Klientam ir tiesības izmantot likumā noteiktās atteikuma tiesības, un 7 dienu laikā no pilnas apmaksas vai pirmā maksājuma brīža atteikties no Apmācību pakalpojuma tikai gadījumos, kad Apmācību pakalpojuma piegāde ne pilnā, ne daļējā apjomā šajā periodā vēl nav tikusi uzsākta.
5.2. Klientam, kurš vēlas atkāpties no līguma Apmācību pakalpojumu gadījumā, ir pienākums nosūtīt Pakalpojuma sniedzējam aizpildītu lūgumu brīvā formā, kurā būtu izklāstīts lēmums par atteikšanos no Līguma, 5.1. punktā norādītajā termiņā. Saņemot Klienta paziņojumu, Pakalpojuma sniedzējs nekavējoties nosūta apstiprinājumu par paziņojuma saņemšanu. Tādā gadījumā samaksātā Mācību maksa tiek atgriezta pilnā apmērā. Šajā gadījumā Klients sedz ieturētās atgrieztā maksājuma transakciju komisijas maksu.
5.3. Klients piekrīt un apliecina, ka tas atsakās no savām atteikuma tiesībām tiklīdz Apmācību pakalpojuma - materiālu piegāde ir uzsākta. Apmācību pakalpojuma piegāde uzskatāma par uzsāktu tiklīdz Klientam ir nodrošināta iespēja reģistrēties un līdz ar to piekļūt Apmācību materiāliem atbilstoši 2.7. punktam.
5.4. Abonementa Dalībnieki var patstāvīgi atteikties no dalības pēc 4.1. punktā noteiktās kārtības.

 

6. Citi
6.1. Pakalpojuma sniedzējs patur sev tiesības grozīt Lietošanas noteikumus jebkurā laikā, grozījumi stājas spēkā līdz ar to publicēšanu mājaslapā.
6.2. Visi ar e-pasta starpniecību nosūtītie paziņojumi tiek uzskatīti par nodotiem Klientam 24 stundas pēc paziņojuma izsūtīšanas.
6.3. E-pasta adrese tiek izmantota cita starpā rēķinu un citu ar Pakalpojuma sniegšanu saistītu paziņojumu nosūtīšanai.
6.4. Par jebkuriem jautājumiem saistībā ar šiem noteikumiem Klients var jebkurā laikā rakstīt e-pastu: vipcv@vipcv.lv.

 

 

Informācija atjaunota: 2024. gada 30. jūnijā

Kontakti

Vēlies ko pajautāt? Atstāj ziņu!

Augusta Deglava 66, Rīga

(+371) 28 118 118

  • Facebook
  • Instagram

Paldies par ziņu!

Atbalsts procesu digitalizācijai komercdarbībā. SIA “VIP CV”, reģ.nr. 40203398448, Atveseļošanas fonda ietvaros veic ieguldījumu komercdarbības procesu uzlabošanā. Atbalstāmā darbība: pārdošanas procesi. Risinājums: mājas lapas izstrāde ar e-komerciju.

© 2025 VIP CV

bottom of page